Як підключити годинник x7 Pro до Андроїд телефону

Розумний годинник – це корисний, зручний і стильний девайс, яким користуються багато людей. Однією з найкращих функцій гаджета є синхронізація з телефоном. Завдяки їй ви можете швидко відповісти на дзвінок, прочитати повідомлення, змінити трек, що прослуховується, і так далі. Також годинник використовується для контролю стану здоров’я. Вони підраховують кроки, вимірюють пульс, допомагають контролювати калорії.

Однією з найпопулярніших моделей є X7 Pro. У деяких користувачів виникають проблеми з підключенням до смартфону, тому в даному матеріалі ми розглянемо докладну інструкцію, як це зробити.

Підключення

Суть проста: вам необхідно активувати Bluetooth на телефоні і з’єднати пристрої. Системою бездротового зв’язку оснащені всі сучасні смартфони, тому проблем із підключенням виникнути не повинно. Розглянемо інструкцію як підключити годинник x7 до Android телефону докладніше.

Для початку встановіть на телефон програму Wearfit Pro. Цю назву можна вписати в пошуку Play Market або App Store, або відсканувати QR-код на упаковці годинника.

Далі увімкніть Bluetooth на смартфоні та на годиннику. Це робиться за допомогою висувної шторки у верхньому кутку екрана. На X7 Pro активацію Bluetooth підтверджує невеликий ярлик, розташований усередині зеленої кнопки дзвінка. Виглядає це приблизно так.

Як підключити годинник x7 Pro до Андроїд телефону

Далі включаємо встановлений додаток і додаємо пристрій.

включаємо встановлений додаток

У списку доступних пристроїв висвітиться годинник. Тапніть по них і зачекайте, поки не закінчиться з’єднання.

зачекайте, поки не закінчиться з'єднання

Важливо: у процесі підключення необхідно надати годинникам всі необхідні доступи, які виходять на екрані телефону. Без них гаджет зможе виконувати функції повною мірою. Якщо потрібно відключити годинник, просто видаліть його зі списку підключених до Bluetooth пристроїв.

Підключення не вдалося: що робити?

Якщо вищенаведена інструкція вам не допомогла, зробіть таке:

  • Перевірте, чи Bluetooth увімкнено на обох пристроях. Спробуйте вимкнути та увімкнути бездротову систему.
  • Перезавантажте обидва пристрої. У деяких випадках це допомагає.
  • Помістіть телефон і годинник поруч. Відстань має бути не більше 10-15 м-коду.
  • Переконайтеся, що програма Wearfit Pro має останню версію. Оновлення виконується через офіційні магазини App Store та Play Market.
  • Також перевірте, чи останню версію операційної системи встановлено на смартфоні. Зробити це можна через розділ налаштувань.
  • Відключіть годинник від іншого смартфона, якщо придбали нову модель.
  • Спробуйте вимкнути інші гаджети, пов’язані з телефоном. Теоретично вони можуть створювати перешкоди під час синхронізації з новим пристроєм.
  • Виконайте підключення X7 Pro до іншого смартфона, щоб перевірити їхню працездатність. Це дозволить переконатися, що модуль Bluetooth гаджета не зламаний.

Залишити коментар