Користувачі Windows 11 та 10 можуть зіткнутися з непередбаченою помилкою 0x8007016A, що постачальник хмарного файлу не працює при копіюванні, видаленні, переміщенні файлів або папок у хмарному сховищі OneDrive.
Помилка 0x8007016A в OneDrive зазвичай виникає через неправильне оновлення Windows 11/10 , користувач увімкнув функцію файлів на запит , функція синхронізації OneDrive вимкнена або на пристрої включено режим енергозбереження .
Розберемо способи, як виправити помилку 0x8007016A у хмарному сховищі OneDrive, коли постачальник хмарного файлу не працює у Windows 11/10.
1. Вимкнути файли на запит і включити синхронізацію
Відкрийте Опції OneDrive і перевірте, чи увімкнено синхронізацію . Якщо вона була увімкнена, то відключіть її і заново увімкніть. Далі у вкладці ” Параметри ” відключіть функцію Файли на запит і перезавантажте ПК.
2. Перевірити режим енергозбереження
Якщо ви використовуєте ноутбук або планшет з Windows 11/10, перевірте енергозбереження, оскільки OneDrive не буде правильно працювати через економічний режим.
- Натисніть Win+R та введіть powercfg.cpl
- Встановіть Висока продуктивність та перевірте роботу OneDrive
3. Скидання OneDrive
Запустіть командний рядок від імені адміністратора та введіть команду нижче для скидання. Якщо помилка видасть, що неможливо запустити з повними правами, введіть першу команду в CMD без прав адміністратора.
%localappdata%MicrosoftOneDriveonedrive.exe /reset
Якщо хмарне сховище не відкриється автоматично після команди, введіть нижче команду.
%localappdata%MicrosoftOneDriveonedrive.exe
4. Перевірити оновлення для Windows 11/10
Переконайтеся, що Windows має останні встановлені оновлення. Якщо помилка 0x8007016A, що постачальник хмарного файлу не працює, виникла після оновлення, видаліть останнє інстальоване оновлення.
5. Перевстановити OneDrive
У Windows 11 та 10 за замовчуванням йде версія Win32 програми OneDrive. Видаліть поточну версію та інсталюйте з Microsoft Store.