XMEye – поширені коди помилок (11307, 100000, 604000)

XMEye – програма для моніторингу камер спостереження для Android та IOS пристроїв. XMEye отримала оновлення 6.0.7 у червні 2019, проте користувачі продовжують масово стикатися з помилками 11307, 100000, 604000, 10005, 605005 та іншими. Сьогодні спробуємо детальніше розібратися з найпоширенішими з них, а нижче дамо рекомендації, як спробувати усунути проблеми самостійно.

Перед подальшим читанням рекомендуємо переконатися, що ви оновилися до останньої версії в Play Маркет. З кожним оновленням розробники усувають баги та помилки у роботі утиліти.

Нижче пройдемося найпоширенішими кодами помилок на даний момент.

Неможливо підключитися код помилки 11307 (Systemlnfo)

Помилка 11307 і 10005 мабуть найпоширеніший. Причина збоїв пов’язана з відсутністю Інтернету, великим пінгом або відсутністю вашого ID в мережі. При затримці швидкості ваш пристрій отримує нижчий пріоритет підключення і не з’єднується зовсім або часто просто висить у списку очікування, віддаючи пріоритет пристроям з вищою швидкістю передачі даних.
Давайте детальніше по кожному пункту:

  • Проблема з підключенням до Інтернету. Вона з’являється навіть якщо у користувачів все гаразд з Інтернетом. Але оскільки сервери перебувають у Китаї, з’являється велика затримка передачі чи великий пінг. Програма може працювати, але періодично «вилітати» та відключатися. Потрібно подумати про збільшення швидкості Інтернету.
  • Швидкість знижується в рази, якщо використовується VPN підключення, а так само з’являються обриви, що призводить до «вильоту» пристроїв з мережі.
  • Якщо ви бачите код 11307 або 10005 – проблеми з реєстрацією потоку від пристрою. Тут допоможе заявка на перев’язування ID до сервера. Такі заявки розглядаються протягом місяця. Куди надсилати заявку на перепідключення буде написано наприкінці статті.

Помилки 10000 та 10005

Код 100000 викликаний конфліктом IP адрес на роутері або маршрутизаторі з IP-адресою реєстратора. Можливо, ви змінили маршрутизатор або неправильно настроїли IP адреси. Коректна конфігурація пристрою повинна знаходитися і працювати в одній підмережі.
Наприклад, на відеореєстраторі стоїть IP 192.167.1.* , а на маршрутизаторі 192.167.2.* . Рішенням буде перенастроювати IP на одному із пристроїв.
Код 10005 з’являється під час затримки підключення до мережі.

XMEye Error code:-10005
XMEye Error code:-10005

Найчастіше збій трапляється при роботі від мобільних мереж з 3G або 4G підключенням, оскільки швидкість інтернет-з’єднання у мобільних операторів скаче, а часом зовсім зникає.

Якщо не працює один із реєстраторів, швидше за все неправильна адреса айпи на ньому.

Помилки з кодом 604000 та 605000

Ці помилки з’являються при відключенні китайських серверів. Тут причин кілька: оновлення серверів чи програмного забезпечення, оновлення заліза. При таких роботах підключення до хмари або обривається або відключається. У будь-якому випадку проблема не на вашій стороні, тут залишається почекати, поки розробники XMEye не завершать свої роботи.
Коди 99987, 99993 можна віднести до цієї категорії. Такі збої означають тимчасову втрату зв’язку в сегментах мережі під час передачі між хмарним сервером і NVR.

Куди надсилати заявки на техпідтримку

Оскільки XMEye буквально засипали повідомленнями про збої, вони не придумали способу краще, ніж прибрати розділ зворотного зв’язку з офіційного сайту. Однак вони справно приймають та відповідають на запити електронною поштою. Офіційна адреса технічної підтримки xmeye@xiongmaitech.com .
Для початку складіть лист із докладним описом проблеми з обов’язковою вказівкою IP адреси камери та серійного номера відео реєстратора. Імейл пишеться англійською мовою, для цього можна скористатися Гул перекладачем: translate.google.com.
У результаті отримаємо текст приблизно такого змісту:
Hello. I have a problema connecting the device. On device, Error Code 10005
IP device address: 192.187.1.123
IP camera address: 192.187.1.124

Hello. I have a problema connecting the device. On device, Error Code 10005
Приклад листа на техпідтримку

Висновки

Помилки XMEye можна умовно розділити на кілька типів: проблеми з Інтернетом, великий пінг або неправильна конфігурація IP адрес, що призводять до відв’язування ID пристрою від хмари. У цих випадках необхідно звернутися до техпідтримки або підключити високошвидкісний тариф.
Якщо проблеми на китайських серверах, залишається чекати, коли самі розробники усунуть збій або проведуть технічне обслуговування.
Напишіть у коментарях чи допомогли вам поради зі статті, якщо ви не знайшли відповіді на своє запитання, також повідомте нам.

Залишити коментар