Ми зареєстрували підозрілий трафік з вашої мережі — рішення

При пошуку в мережі та відкритті сайтів з пошуку Google користувачі можуть зіткнутися з повідомленнями виду “Ми зареєстрували підозрілий трафік, що виходить з вашої мережі” з позначкою “Я не робот” для проходження капчі. Подібне повідомлення «Запити, що надійшли з вашої IP-адреси, схожі на автоматичні» можна зустріти в пошуку Яндекс.

У цьому матеріалі докладно про те, чим може бути викликана регулярна поява такого повідомлення та необхідності проходити капчу і що можна зробити.

Що таке підозрілий трафік у пошукових системах

Пошукові системи в міру своїх можливостей виборюють автоматизований трафік: численні пошукові запити від ботів, програми для аналізу позицій сайтів та інші засоби автоматизації, що використовують пошук.

Ми зареєстрували підозрілий трафік з вашої мережі — рішення

Користувачі, які стикаються з повідомленнями «Ми зареєстрували підозрілий трафік, що виходить з вашої мережі», зазвичай впевнені, що тут якийсь збій, адже вони просто ввели пошуковий запит. І іноді так і є, але не завжди: навіть якщо нічого з наведеного вище ви персонально не використовуєте, це не обов’язково говорить про те, що пошукова система помиляється.

Підсумовуючи цей розділ: якщо з якоїсь причини пошукова система вважає, що запити до неї з вашої мережі є автоматизованими, вона може запропонувати пройти капчу. Далі розберемо можливі варіанти причин того, що ви постійно бачите розглянуте повідомлення та варіанти дій.

Основні причини та варіанти вирішення проблеми

Перш ніж перейти до основних причин необхідності проходити капчу та появи повідомлень про підозрілий трафік та автоматичні запити, два нюанси:

  • Якщо ви бачите таке повідомлення не завжди, а зрідка (раз-два на добу), швидше за все що-небудь робити не потрібно. Сьогодні з поширенням ботів в Інтернеті (яких більше, ніж реальних людей), з цим стикається майже кожен.
  • Якщо на сторінці з повідомленням вас просять надати якісь персональні дані: номер телефону, адресу електронної пошти або ще щось — не робіть цього: у цьому випадку мова явно йде про шкідливий сайт, який мімігрує під сайт пошуковика, можливо, у поєднанні з вірусами, шкідливим ПЗ та розширеннями в браузері. Рішенням тут буде перевірка комп’ютера на віруси та шкідливе ПЗ.

Далі — по порядку основні причини появи повідомлення «Ми зареєстрували підозрілий трафік, що виходить з вашої мережі» та аналогічні, а також блокування з боку DDOS-сервісів сайтів у звичайних користувачів, які не виконують жодних автоматизованих запитів та можливих варіантів вирішення:

  1. Використання проксі та VPN. Причиною тут буде той факт, що при їх використанні ви та багато інших користувачів ділять обмежений набір IP-адрес для доступу до мережі. Сама кількість користувачів або діяльність, яку виконують деякі з них, можуть призводити до того, що пошукова система вважатиме ваш трафік автоматизованим. Рішення – відключити відповідний сервіс, відключити проксі-сервер, або спробувати перепідключитися (у цьому випадку може видаватися нова IP-адреса).
  2. При використанні мобільного Інтернету — отримання IP-адреси, яка раніше використовувалася ботами або іншими автоматизованими сервісами, вони в багатьох випадках використовують саме мобільні мережі. Рішення – перепідключення, краще шляхом циклу: увімкнення режиму польоту, відключення, підключення до мобільного Інтернету.
  3. Шкідливе програмне забезпечення на комп’ютері або телефоні, яке виконує автоматизовані запити у фоновому режимі. Перевірте пристрій на наявність вірусів, наприклад, за допомогою KVRT, AdwCleaner та інших інструментів для пошуку шкідливих програм. У телефоні можна звернути увагу на програми, які активно використовують заряд акумулятора навіть у фоновому режимі.
  4. Розширення браузера з «додатковими» прихованими від користувача функціями. Навіть корисні для вас розширення можуть виконувати додаткові дії на сайтах. Перевірте, чи збережеться проблема, якщо на якийсь час відключити всі без винятку розширення (навіть корисні) або спробувати користуватися іншим браузером, без них. Якщо проблема зникла, можна включати розширення по одному, доки не буде виявлено проблему, що викликає. Також деякі засоби видалення шкідливих програм відображають надійність розширень.
  5. Наявність інших пристроїв у тій самій мережі, які виконують автоматизовані запити. При деяких конфігураціях мережі можлива ситуація, що причина не в конкретному комп’ютері, а в іншому пристрої у вашій мережі (підключеному до того ж роутеру), а в конфігураціях мережі деяких провайдерів навіть у пристроях ваших сусідів та інших клієнтів цього ж провайдера. Насамперед перевірте всі пристрої у вашій мережі, а не тільки те, на якому ви останнім часом зіткнулися з повідомленнями про підозрілий трафік.
  6. У поодиноких випадках причиною може виявитися ваш роутер зі застарілою прошивкою та вразливістю, в результаті чого він починає використовуватися не тільки вами, але і як частина ботнету. Можливе рішення — спробувати оновити прошивку до актуальної, відключити доступ до роутера WAN, а дуже старі Wi-Fi роутери краще замінити.

На сайті Google також є сторінка довідки з розглянутої проблеми, яка також може бути корисною. Також ви можете залишити коментар нижче з описом обставин виникнення проблеми, у вас, можливо, рішення знайдеться.

Залишити коментар